Joey & Roxanne in Azië

Dank voor jullie reacties!

Lieve vrienden en familie,

Leuk om al jullie reacties op de blog te lezen. Nu we in het zuiden van Thailand eindelijk wat rust hebben gevonden tussen het genieten door kunnen we, aan de rand van het zwembad, even reageren op al jullie berichtjes en mailtjes. Velen spreken we natuurlijk ook al via Whatsapp.

Onze nieuwe weblog over het eilandhoppen in zuid-Thailand volgt trouwens binnen enkele dagen.

Liefs,

Joey & Roxanne

Ron Beunder
Leuk om te horen dat onze verhalen nog steeds overeenkomen met hoe jij het destijds hebt beleefd. In de kleine eenvoudige dorpjes op het platteland van Java voelt het echt alsof de tijd heeft stilgestaan en alsof het leven nog precies op hetzelfde ritme verloopt als decennia geleden. Als we thuis zijn sturen we snel een uitnodiging om een avondje Aziatisch te komen eten en onze reisfilm te komen bekijken.

Peter & Tammy
Als we thuis zijn moeten we maar snel een wijntje drinken. Zolang de wijn maar beter is dan de mierzoete Arak wijn die we op Java kochten. Sampai jumpa lagi!

Florina
Dank voor al je lieve reacties op onze weblog. Ben je weer helemaal beter en alweer aan het werk bij KDJ? Ons nieuwe verslag over de eilanden in zuid-Thailand volgt zeer snel!

Ineke Versteeg
Leuk dat je onze blog volgt! Hoe gaat het bij KDJ? We houden je op de hoogte van onze avonturen.

Peter & Monique
Ik hoorde van papa en mama dat jullie toch hebben besloten om in december naar Thailand te gaan. Goede keuze! Wij zijn gisteren bij Ko Phi Phi geweest en hebben daar schildpadden, rifhaaien en een luipaardhaai gezien. Zeker de moeite waard!

Bas & Tessa
Dank voor jullie reacties en de leuke tijd in Indonesië. Jammer dat de kaart nooit is aangekomen die we vanuit het restaurantje in Ubud verstuurd hebben. We vermoeden dat kaart te groot was voor een normale postzegel. Snel een biertje drinken als we thuis zijn? We zijn erg benieuwd naar jullie film en foto's!

Wim & Syl
Kerstavond bij ons lijkt ons reuze gezellig. We moeten dan echter wel eerst op zoek naar een bijbaantje voor in de avonduren aangezien we volledig bankroet terugkomen uit Azië. We plannen hoe dan ook een avondje om onze reisfilm te laten zien en wat van onze nieuw geleerde kookkunsten te laten proeven.

Saskia & Peter
Hoe gaat het met voorbereidingen op de bruiloft? Blij dat oma de kaartjes leuk vindt. We genieten volop van de reis en houden jullie op de hoogte de laatste paar weken.

Marga & Kees
Leuk dat jullie de kaart inmiddels hebben ontvangen. Hoe was jullie vakantie in Cuba? We hebben al een aantal foto's van de dolfijnen voorbij zien komen. De toren in Kuala Lumpur heeft inderdaad wel wat weg van de Euromast. Haha!

Milly & Renee
Leuk dat jullie onze blog volgen. Indonesië is een geweldig land en absoluut één van de hoogtepunten van deze reis. We overwegen zelfs om een Indonesische taalcursus te volgen en wellicht volgend jaar een rondreis langs de andere eilanden van Indonesië te maken. Zonder tolk is het vaak moeilijk om je verstaanbaar te maken. Mochten jullie eind november weer eens een lange wandeling maken richting Almere Poort, kom lekker bij ons een kopje thee drinken en dan laten we onze reisfilm zien.

DJ
Hoe gaat het bij KDJ? Houd je het nog een beetje vol? Leuk dat je af en toe de blog volgt. Doe de groetjes aan iedereen!

Monique & Frans
Leuk dat jullie ons op de voet volgen via de blog en de kaart zo snel hebben ontvangen. We plannen bij thuiskomst even een avondje om de film te laten zien.

Lucie Hofmeester
Leuk dat jullie onze verhalen volgen. Hoe gaat het met de poezen en bij KDJ? Tot snel!

Tammy & Peter

Haha moeten we zeker doen!! Ben btw ook benieuwd naar jullie thaise kookkunsten hihi.. Genietse daar!!

Greetz,
Tammy en Peter

Peter en Tammy

Zozo, veel Peter's binnen jullie familie / vriendenkring. Is natuurlijk ook een bijzondere naam ;)

Dat wijntje komt goed! Gaaf nieuws van Roxanne btw :-D

Be safe! X

florina

Goh wat lief jullie bedankje.Ben op weg naar KedJ maar de weg heeft 'hoge obstakels.." hartelijke groet Florina