Joey & Roxanne in Azië

De laatste voorbereidingen

De laatste voorbereidingen
Nog twee weken en dan is het zover. Op 11 september vliegen wij om 15.30 uur met de Airbus A380 naar Dubai. Hier starten wij onze 10-weekse reis door Azië. Nu de vertrekdatum zo dichtbij begint te komen zijn we ook begonnen met de laatste voorbereidingen. Naast het regelen van de verzekeringen, bankzaken, inentingen en het aanleggen van een kleine reisapotheek zijn we nu begonnen aan het leukste deel van de voorbereiding; het inpakken van onze rugtassen. Nu maar hopen dat we niks vergeten.

Waar gaan wij naar toe?
We beginnen de reis in de Verenigde Arabische Emiraten. Vanuit het bekende Dubai zullen we per huurauto onder meer buurstaat Abu Dhabi bezoeken. Vervolgens vliegen we vanuit Dubai naar Maleisië waar we het Maleise schiereiland en Borneo zullen bezoeken. Vanaf Borneo vliegen we naar Indonesië waar we de eilanden Java, Bali en Lombok aandoen. Vanaf Bali vliegen we naar Thailand. De reis eindigt vervolgens in Hong Kong.

Welvarende backpackers
Reizigers zijn er in alle soorten en maten, waar de één anderhalf jaar rondtrekt tot zijn geld op is reist de ander met iPod, laptop en smartphone. Die laatste reizigers zijn wij. De term voor dit soort reizigers is ook wel een flashpacker, eigenlijk gewoon een welvarende backpacker. We gaan onderweg op zoek naar bescheiden, kleinschalige hostels en guesthouses. Onderweg zullen we jullie via deze blog op de hoogte houden van al onze belevenissen. Wil je op de hoogte blijven van nieuwe verhalen en foto's, laat dan je e-mail adres achter. We zullen uiteraard ook de nieuwe verhalen op Facebook posten.

Liefs,

Joey & Roxanne

Jane en Jaap van der Ven

Hee Joe en Rox, wij gaan jullie natuurlijk op de voet volgen gedurende deze mooie reis. Nog even de laatste loodjes met werk en voorbereiding en dan brengen we jullie naar Schiphol voor 10 weken vol spanning, mooie belevenissen, fraaie lodges , hopelijk een paar wilde olifanten en orang-oetans , een windsurf brevet, verbrande ruggen van de zon omdat het snorkelen zo mooi was dat je niet meer uit het water wilde komen en nog veel meer. Geniet ervan samen en kom gezond weer terug met een rugtas vol vieze kleding, camera's vol schitterende foto's en films en een hoofd vol beelden die je je verdere leven niet meer zult vergeten. We houden van jullie, goede reis en behouden thuiskomst!! xxxx papa en mama

Kees en Marga Tennekes

Hallo Joey en Roxanne,
Wat een geweldige reis gaan jullie maken. Geniet van alles wat op je pad komt. Je hebt aan het einde van de reis niet alleen een rugzak met vuile kleren maar ook een rugzak met nieuwe levenservaringen. We gan volgen jullie en zijn zeer benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven. Veel liefs en kom weer gezond terug.

Monique en Frans Sluijter

Hallo Joey en Roxanne, wat ziet dat er geweldig uit zeg.Het lijkt me wel heel vermoeiend, maar zeker de moeite waard.Wat een belevenis, geniet er maar lekker van.Ook wij gaan jullie volgen, en wensen jullie een hele fijne vakantie, groetjes Frans en Monique.

Peter & Monique

Hey avonturiers,
Eindelijk is het dan zo ver! Ook wij zullen jullie volgen via de weblog en meegenieten van alles wat jullie gaan doen en zien. Heel veel plezier en geniet van jullie reis!
Veel liefs, dikke X en tot over een week of 10. ;))

Florina Felkers

f_felkers@live.nl mijn huis adres zoals beloofd:

A.H.van der Venstraat 12
8701DR Bolsward

Florina Felkers

Natuurlijk vind ik het reuze leuk om jullie te volgen op deze onvoorstelbare mooie reis.Geniet van elke sec. dus niet te veel oogjes dicht .Er is zoooooo veel te zien te ruiken... veel plezier

Ineke Versteeg.

Nou ik ga zeker deze reis met jullie meemaken lijkt me helemaal geweldig. Toppie ;-)

Obed

Goed bezig!! Veel plezier!

Peter & Monique

Helahola Joey & Rox,
Top om te lezen dat jullie zo genieten en het ook zo mooi kunnen verwoorden zodat het voor ons meegenieten is!
We vinden jullie avontuur geweldig en volgen jullie op de voet, niet letterlijk jammer genoeg ;(. Luitjes geniet ervan en blijf lekker schrijven en foto's maken!
Liefs, Peter & Monique