Joey & Roxanne in Azië

Het is zover! We gaan naar Azië….

Maandenlang hebben we er naar uitgekeken en vandaag is het dan zover. Toch wel gek dat je weet dat je alles voor 3 maanden moet achterlaten. We zien het als een uitdaging! Net als de uitdaging die we gisteren voor de boeg hadden; we kregen de koffers maar niet dicht... Met passen en meten is het ons uiteindelijk toch gelukt. Joey begint de reis met maar liefst 30 kg en Roxanne begint de reis met 25 kg.

We vliegen vandaag om 15:30 uur met het grootste passagiersvliegtuig ter wereld, de Airbus A380, naar Dubai. We komen om 23:59 uur aan met twee uur tijdsverschil (later). Nadat we op het vliegveld Emirati Dirhams hebben gepind zullen we een taxi nemen naar ons hotel, het Premier Inn hotel.

We hebben alvast besloten dat we het de eerste dag (woensdag) maar rustig aan gaan doen... het hotel heeft een zwembad op het dak en ik denk dat wij ons daar wel kostelijk zullen vermaken met een paar leesboeken en tijdschriften. Op donderdag wordt onze huurauto afgeleverd en zullen we Dubai gaan verkennen. Met highlights als de Mall of Emirates, The Burj Al Arab, Atlantis on the Palm, Emirates tower, The Gold Souk, Jumeirah Mosque en nog veel meer!

We houden jullie op de hoogte. Maar nu eerst... op naar Schiphol!

Tot over 3 maanden....

Liefs, Joey & Roxanne

elise visser

Wat fantastisch dat jullie dit gaan doen samen. Ik ga al jullie verhalen lezen. Lies elise